כך נראית חתונה שמתחילה ב-4 לפנו"ב לצד תפילת שחרית • צפו והאזינו

דוד קליגר 13 Comment on כך נראית חתונה שמתחילה ב-4 לפנו"ב לצד תפילת שחרית • צפו והאזינו

אמש הקדימו זוג את חתונתם לאמצע הלילה כדי לקיימה עוד לפני כניסת התקנות החדשות על איסור התקהלות של יותר מעשרה אנשים, בחתונה הופיע הזמר מאיר גפני לצד אמן הקלידים אבי דרור, בתוכנית 'זמן אוויר' שוחח מנחם טוקר עם גפני • צפו בשמחה והאזינו לראיון

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"מעולם לא יצא לי להכריז בחתונה על תפילת שחרית המתקיימת במרכז האולם", מספר גפני לטוקר בתוכנית 'זמן אוויר', גפני מוסיף ומספר כי "החתונה היתה רגילה לכל דבר וענין והיתה שמחה גדולה וכי בזמנים הללו רואים את הלב הגדול והרחום של עם ישראל".

בין השאר סיפר גפני על ההיערכות בבית הספר בו הוא משמש כסגן מנהל וכי לאחר שסיים את החתונה נסע היישר לת"ת כדי להכין חומרי לימוד עבור הילדים שנמצאים בבית כדי שגם להם תהיה תעסוקה ראויה.

האזינו לראיון וצפו:

וידאו: מערכת אתר 'קול חי' ניסתה להשיג את בעל הזכויות על צילום הוידאו אך ללא הצלחה, הוידאו מתפרסם לפי התיקון לחוק 27 א', ואם ידוע לכם מי צילם נשמח אם תטקבקו כאן בתגובות וניתן לו את הקרדיט המגיע לו.



13 תגובות

מיין תגובות
  1. 13

    ואווו איזה התארגנות מהירה שיהיה הרבה מזל טוב

  2. 9

    ל: קצת בעייתי לא ?.??

  3. 8

    דווקא לא רע בכלל…

  4. 6

    וווווווווווווואאאאאאאאאוווווווווווווווו

  5. 4

    איוולת. איזה חכמולוגים. דפקתם את ההוראות. אחריות אישית ובגרות זה בדיוק מה שחסר אצל הציבור החרדי. מספיק שהיה שם חולה סמוי אחד. ההוראות לא באו כדי להרוס לאנשים את החיים, אלא כדי להגן עליכם. טיפשים .

  6. 2

    אבי דרור ממש חמוד
    זה מראה כמה הוא אנושי!